VR Content

Kosteloos de VR OntdekBox uitproberen!

We willen scholen graag enthousiasmeren voor de VR OntdekBox. Daarom kan je nu tijdelijk de VR OntdekBox kosteloos uitproberen op school!

Om zoveel mogelijk scholen kennis te laten maken met de VR OntdekBox bieden we de proefperiode actie aan!

Binnen de proefperiode ontvangt de school kosteloos een VR OntdekBox met VR bril en kan je direct van start met VR in de klas! 🚀

AANMELDEN GRATIS PROEFPERIODE!

Voorwaarden proefperiode actie:

- De proefperiode loopt van 13-1-2023 t/m 13-3-2023.

- De school ontvangt binnen de proefperiode kosteloos een
VR OntdekBox. Hierin is toegevoegd een VR bril, licentiecode voor de VR games, speelbord, speelstukken en speelkaarten
(t.w.v. €995,- excl. BTW).

- Na invullen van het formulier neemt VRinSCHOOL eerst telefonisch contact op voor definitieve deelname aan de actie.

- De deelnemende school tekent voor de proefperiode en bij tevredenheid voor voortzetting van gebruik van de VR OntdekBox
met VR bril.

- Wil je na de proefperiode niet verder met de VR OntdekBox?
Dan dien je dit voor 13-3-2023 te annuleren per e-mailbericht.

- OP=OP. Er zijn maar een beperkt aantal VR OntdekBoxen beschikbaar voor de proefperiode actie. Aanmelden kan t/m 16 december.

AANMELDEN GRATIS PROEFPERIODE!

Wat is de VR OntdekBox?

De VR OntdekBox helpt po en vo leerlingen op een leuke, visuele en interactieve wijze te leren via Virtual Reality.

Leerlingen gaan op expeditie en leren over bijzondere plekken op de wereld tot het leren over impactvolle tech trends (o.a. robotica, AR en kunstmatige intelligentie)

Deze VR games werken samen met het speelbord waardoor er door 4 leerlingen per OntdekBox gespeeld kan worden.

VR OntdekBox in actie op Basisschool de Kienehoef!

Meer informatie over de VR OntdekBox.