Scholen in beeld

Stel je VR vraag aan docenten tijdens de webinar: VR College Tour!

Heb jij een vraag aan docenten over Virtual Reality? Schrijf je dan nu kosteloos in voor de webinar en deel je vraag!

💻Webinar: Schrijf je nu in voor VR College Tour!

Heb jij een vraag aan docenten over Virtual Reality? Schrijf je dan nu kosteloos in voor de webinar en deel je vraag!

De webinar vindt plaats op donderdag 13 oktober. Je ontvangt dan een videolink die je op elk gewenst moment kunt terugkijken.

Inschrijven via: www.vrinschool.nl/collegetour

VR College Tour

Tijdens de VR College Tour gaan we op bezoek bij diverse docenten en projectleiders uit het voortgezet onderwijs.

Denk hierbij aan een projectleider van een STO regio, een coördinator van een Experience Center, Technasium project of een docent met expertise in het speciaal onderwijs.

Verbindende factor is dat ze allen actief zijn met VR binnen de school. Welke keuzes hebben zij gemaakt en waar ben jij benieuwd naar?

Stel je vraag en leer van anderen in het webinar VR College Tour.

Na aanmelding voor de webinar ontvang je op donderdag 13 oktober om 15:30 uur een videolink waarin alle vragen worden behandeld. De webinar kan je op elk gewenst moment terugkijken.