Vacatures

Xander Tak nieuwe versterking VRinSCHOOL

Het team van VRinSCHOOL wordt uitgebreid met veel kennis op het gebied van didactiek en technologie binnen het onderwijs.

🖋️🆕Transfernieuws! Met veel trots presenteren we onze nieuwste versterking Xander Tak!

WhatsApp Image 2023-06-20 at 10.57.31

Vanaf 1 september gaat Xander klanten van VRinSCHOOL begeleiden en een bijdrage leveren aan onze VR dienstverlening binnen het onderwijs.

Xander Tak vertelt vol passie over deze nieuwe stap: "Deze volgende stap in mijn carrière geeft me veel energie om scholen en leerlingen voor te bereiden op de toekomst. Dit in combinatie met de energie binnen het team van VRinSCHOOL en de ontwikkelingen rondom VR, maken dat ik erg veel zin heb in deze uitdaging".

"Ook blijf ik één dag in de week in het onderwijs werken bij mijn huidige werkgever stichting Koraal (Driespan). Op deze manier blijf ik betrokken op operationeel niveau in scholen. Uiteindelijk ook een succesvoorwaarde voor de oplossingen van VRinSCHOOL".

Ook VRinSCHOOL is zeer enthousiast: "We zijn blij met de ervaring en expertise die Xander heeft binnen het onderwijs. Hierdoor gaan we onze dienstverlening verder verbeteren en leerlingen hierdoor beter voorbereiden op de toekomst". aldus Tom Aerts (Directie VRinSCHOOL).

De komst van Xander past binnen onze groei en alle ontwikkelingen. Ons team gaat de komende tijd verder uitbreiden en onze producten worden volop doorontwikkeld. Kortom: we kijken uit naar een mooie toekomst!