Vacature stagiaire videomaker

Vanuit VRinSCHOOL en VRinWORK zijn we op zoek naar een talentvolle videomaker die alles wilt leren over 360 producties voor het onderwijs en bedrijfsleven.

Vacature stagiaire videomaker

Stageplek vanaf september 2022

Wil jij stage lopen bij een innovatief en creatief bedrijf? Stuur dan snel je CV en een leuke motivatiebrief. Je maakt dan kans om stage te lopen bij de bedrijven VRinWORK en VRinSCHOOL.

Bezoek hier ons kantoor in 360

Ben jij een leergierige student die graag met video en multimedia bezig is zichzelf wilt ontwikkelen? Dan zijn we op zoek naar jou.

WAT ZOEKEN WIJ?

• Je volgt een MBO/HBO opleiding op het gebied van multimedia of vergelijkbare opleiding. Je bent 3e of 4e jaars student en wilt meer leren over 360 en VR. Je bent communicatief vaardig

• Je hebt interesse in Virtual Reality

• Je bent bereid om een stapje extra te zetten

• Woonachtig in regio Venlo, Eindhoven, Den Bosch, Tilburg of Breda.

WAT BIEDEN WIJ?

• Werken op een inspirerende plek in het Philips Stadion

• Werken in een energiek team

• Veel vrijheid in je werkzaamheden en de mogelijkheid jezelf te ontwikkelen