Damstede Lyceum gebruikt Oculus Quest 2 met Elite strap

Met deze Oculus Quest 2 Elite Strap draag je de Oculus Quest 2 VR bril comfortabeler. Deze head strap vervangt de hoofdband die bij de Oculus VR bril geleverd wordt. Omdat deze Head strap van stevige materialen gemaakt is en meer support biedt, zit de band beter om je hoofd.

Damstede Lyceum gebruikt Oculus Quest 2 Elite strap.

De Elite strap zorgt voor meer draagcomfort dan de standaard hoofdband die bij de vr-bril geleverd wordt.

Het Damstede Lyceum middels heeft afgelopen jaar 12 Oculus Quest 2 vr-brillen en een vr station aangeschaft.

IMG_4325

Ter uitbreiding op de set heeft de school onlangs besloten 4 extra vr-brillen aan te schaffen. Ditmaal in combinatie met de Oculus Quest Elite strap. Vanuit VRinSCHOOL hebben we de installatie verricht. Alle accounts zijn ingesteld en de vr-brillen zijn gebruiksklaar op schoollocatie opgeleverd. Binnenkort start de school met VR Zelf Maken voor leerlingen binnen O&O Technasium onderwijs.

VR hardware - Damstede Lyceum