CENARIOVR

Wanneer je gebruikmaakt van het programma Digital Skills in VR krijg je toegang tot CenarioVR.

CenarioVR is een scenario bouwer waarin je 360 graden beelden kan inladen en met één druk op de knop kan publiceren naar VR.

Daarnaast heb je de mogelijkheid om allerlei objecten toe te voegen zoals knoppen, vragen, video's en 3D objecten.

Via VRinSCHOOL ontvang je generieke maaklicenties waarmee je direct aan de slag kan.

ARKIO

Wanneer je gebruikmaakt van het programma Digital Skills in VR krijg je toegang tot Arkio.

Arkio is een 3D VR ontwerpprogramma dat veelvuldig wordt ingezet door architecten in de praktijk.

Via VRinSCHOOL ontvang je een Educational License waardoor je toegang krijgt tot exclusieve functies.*

Onder deze functies vallen:

- 162 extra toegevoegde objecten (vormen, meubels en kleuren)

- SketchUp, Revit en Rhino 3D modellen importeren/exporteren

- Onbeperkte meeting duratie

- Meetings aanmaken tot 24 leerlingen

*Arkio licenties worden voor het onderwijs gratis verstrekt door Arkio.