WORKSHOPS VOOR DOCENTEN

Tijdens een studiedag of event nemen we deelnemers op een interactieve wijze mee in de wereld van virtual reality.

De workshop bestaat vooral uit VR ervaren. Leraren gaan aan de slag met diverse VR apps, waardoor docenten en scholen de mogelijkheden van virtual reality ontdekken.

Ook besteden we aandacht middels een enerverende en energieke presentatie aan de toekomst van VR en het onderwijs.

Kortom: een garantie voor inspiratie en gerichte informatie over de mogelijkheden van VR binnen scholen.

WORKSHOPS VOOR LEERLINGEN

Wil jouw school of organisatie jongeren of kinderen de wereld van virtual reality laten ontdekken op een educatieve wijze?

Dan is de VR workshop voor leerlingen een mooie oplossing. Wij verzorgen alle hardware en educatieve apps waardoor leerlingen een unieke dag beleven.

Tegelijkertijd helpt het de school of organisatie om een beeld te krijgen van de mogelijkheden en reactie van VR tijdens het leren.

Wat zijn de kosten?