VR ONTDEKBOX

Speel educatieve games met de VR OntdekBox. In de box vind je een Virtual Reality bril (Meta Quest 2 of Pico VR bril), een spelbord, speelkaarten en een licentiecode voor app met VR Games.

De OntdekBox is speciaal ontwikkeld voor basis- en voortgezet onderwijs. Kortom: een garantie op plezier, samenwerken en leren met nieuwe technologie.

VR OntdekBox

VR ZELF MAKEN

Via ons onderwijspakket gaan leerlingen zelf Virtual Reality maken in de klas. De school ontvangt 15 licenties voor het maakprogramma (CenarioVR) en de online leeromgeving met videotrainingen.

Elk project begint op de laptop en is vervolgens met één druk op de knop zichtbaar in VR!

VR Zelf Maken subheader-1

VR 3D ONTWERPEN

Een 3D model bekijken of presenteren in Virtual Reality?

Dat is mogelijk via 3D ontwerpen in VR. Wij helpen jouw school om eenvoudig een 3D model te plaatsen in de VR bril. Voor veel scholen binnen o.a. Technasium, T&T, BWI en D&P een mooie verrijking van het vak.

3D Ontwerpen Virtual Reality