Ervaringsdeskundigen VR College Tour

VR COLLEGE TOUR

Stel je vraag over Virtual Reality in het onderwijs en schrijf je in voor de webinar van 13 oktober!

ISW Hoogeland

Docenten met VR ervaring!

Tijdens de College Tour gaan we op bezoek bij diverse docenten en projectleiders uit het voortgezet onderwijs.

Denk hierbij aan een projectleider van een STO regio, een coördinator van een experience center, technasium project of een docent met expertise in het speciaal onderwijs.

Verbindende factor is dat ze allen actief zijn met Virtual Reality binnen de school. Welke keuzes hebben zij gemaakt en waar ben jij benieuwd naar? Stel je vraag en leer van anderen in het webinar VR College Tour.

Na aanmelding voor de webinar ontvang je op 13 oktober om 15:30 uur een videolink waarin alle vragen worden behandeld.

Astrid Marissen

Enthousiasmeert leerlingen met VR technologie binnen Experiencenter College den Hulster

Glenys de Leijer

Ontwikkelt VR content voor o.a.
speciaal onderwijs

Matthijs Wulffele

Werkt projectmatig met VR Zelf Maken binnen o.a. Technasium onderwijs

Gini Manting