Vacatures

Vacature salesmedewerker

Vanuit VRinSCHOOL zijn we op zoek naar gedreven en doelgerichte salesmedewerker.

Vacature sales medewerker

Vanuit VRinSCHOOL zijn we op zoek naar een doelgerichte salesmedewerker.

Help jij ons energieke team om onze app VRinSCHOOL te verkopen in het onderwijs? Reageer dan snel en help ons bedrijf verder groeien!

Ons doel is om leerlingen te laten leren door te doen via Virtual Reality. Dit doen we middels een uniek VR leerplatform. Via diverse leermodules bieden we scholen vernieuwend onderwijs aan.

Wij werken met een uitgewerkte salesfunnel (via hubspot CMS) voor scholen in Nederland. Ook zijn er volop ambities naar het buitenland. Al enthousiast geworden?

Misschien word jij dan wel onze nieuwe aanwinst voor sales. Wij zoeken een doelgerichte salesmedewerker die verantwoordelijk wordt voor onze salestak.

Binnen ons gepassioneerde team krijgt iedereen verantwoordelijkheid. Op dit moment bestaat ons team uit een productontwikkelaar, klantbeheerder en marketingmanager. De volgende stap is om een saleskracht toe te voegen die ons bedrijf verder laat groeien.

Kortom: groei mee met ons bedrijf en overtuig scholen dat leren via Virtual Reality een droom is voor elke leerling.

Wat krijg je?
We belonen je met een basissalaris (€3.200 - 3.500,- bruto per maand) in combinatie met een interessante bonusstructuur.

Verantwoordelijkheid om doelen te bereiken en mee te groeien in ons bedrijf. Ontwikkeling van je talenten op basis van een duidelijk ontwikkelingsplan.

Leuke collega's (denk aan gezellige vrijdagmiddag borrels!) waar je veel van kan leren, in een unieke werkomgeving in het Philips Stadion te Eindhoven.

In een driehoek met je collega´s van klantbeheer, marketing en productontwikkeling werk je energiek samen om VRinSCHOOL verder te ontwikkelen.

Wat kan jij verwachten?
Je denkt mee met unieke salescampagnes zodat de conversie groeit. Kortom: een combinatie van creativiteit en doelgerichtheid.

In de uitvoering werk je met ons database programma Hubspot waardoor je een duidelijk overzicht hebt van alle saleskansen.

Verder vind je het leuk om feedback van klanten te delen met je collega's, zodat onze producten en marketing steeds verder verbetert.

Je hoeft nog geen kennis te hebben van Virtual Reality of Mixed Reality. Maar uiteraard is de wil om hier meer over te leren, wel belangrijk.

PS. We hebben ook plannen voor uitbreiding van onze diensten naar het buitenland. Kortom: the world is at your feet!

Klinkt je dat als muziek in de oren?

Dan vinden wij het verder belangrijk dat jij:

• 32-40 uur per week beschikbaar bent
  • Enthousiast wordt van een salesfunctie
  • Proactief bent en samen met ons wilt bouwen aan de toekomst van het onderwijs.

Denk jij dat je onze kandidaat bent? Stuur dan je CV en motivatie toe naar tom@vrinschool.nl of neem direct contact op met Tom Aerts via 0629990240.