VR Content

Wil je een private gepubliceerd CenarioVR project delen en bekijken met meerdere VR brillen? In deze blog delen we hoe je dit kunt doen.

Een private gepubliceerd CenarioVR project delen en bekijken in meerdere VR brillen.

Regelmatig krijgen we de vraag hoe je een private gepubliceerd project kunt delen met andere gebruikers zodat deze eenvoudig bekeken kan worden in de CenarioVR VR app.

In onderstaande stappen leggen we uit hoe je dit eenvoudig kunt doen.

Stap 1: Publiceer je CenarioVR project als private.

Stap 2: Kies voor scenario settings en selecteer ''published packages''.

1-1

Stap 3: Kies rechts onderin voor ''Assign users and groups''

2-1

Stap 4: Selecteer de accounts / gebruikers waarmee je het VR project wilt delen. Alle gebruikers die aangesloten zijn binnen je CenarioVR organisatie zijn zichtbaar.
Bijv: VR01@schoolnaam.nl t/m VR14@schoolnaam.nl

3-1

Stap 5: Pak de VR bril erbij en login met een van de gebruikersaccounts zoals zojuist geselecteerd.
Tip: koppel account 1 aan VR bril 1, account 2 aan VR birl 2, account 3 aan VR bril 3 etc.

Je kan het VR project nu eenvoudig bekijken in de
VR bril. Veel succes!