Scholen in beeld

Pieter Zandt start met VR Zelf Maken!

Gisteren heeft de eerste aftrapsessie plaatsgevonden over VR Zelf Maken voor leerlingen. De docenten van het Pieter Zandt uit Kampen en omstreken hebben diverse voorbeeldprojecten ervaren in Virtual Reality.

Pieter Zandt start met VR Zelf Maken!

De samenwerking met Pieter Zandt is tot stand gekomen na 2 videocalls met collega's van ICT en het techlab.

Hierin is ervoor gekozen om aan de slag te gaan met VR Zelf Maken op 4 verschillende scholen. Daarnaast hebben ze gekozen voor de Oculus Quest 2 en tevens maken ze gebruik van het trainingsaanbod.