VR Content

Met één druk op de knop van PC naar VR!

Via onze VR app kun je eenvoudig zelf VR projecten maken en ervaren. Hierdoor wordt virtual reality content gebruiken super eenvoudig en leuk binnen de klas!

In CenarioVR kun je eenvoudig zelf VR projecten maken en via de VR app van Cenario vervolgens ook ervaren. Hierdoor wordt virtual reality content gebruiken super eenvoudig en leuk binnen de klas!

Een belangrijke voorwaarde voor succesvol gebruik van Virtual Reality is eenvoudig gebruik.

Hierop focussen we vanuit VRinSCHOOL en benadrukken daarom het belang van een VR app die eenvoudig werkt.

Daarnaast is het waardevol als je eigen VR content kunt maken als docent of leerling. Hiervoor bouwt de school content op en is het voor iedereen toegankelijk via de VR app. Bekijk de video om te zien, op welke wijze een VR project vanuit de PC gepubliceerd wordt naar VR.

Goed om te weten: de VR app werkt in de brillen van Meta Quest en Pico.

Heb je hier vragen over of wil je een demo aanvragen? Neem dan even contact op en we helpen graag verder.