Scholen in beeld

Virtual Reality Zelf Maken inzetten binnen O&O en T&T

Leerlingen van het Markland College gaan aan de slag met Virtual Reality zelf maken. Onder andere binnen Technasium (O&O) en T&T zijn er volop plannen.

Markland College kiest voor VR Zelf Maken binnen O&O en T&T

Deze week ontving de school haar vr station met 16 Quest 2 vr brillen. Ook stond er een introductietraining op het programma zodat docenten direct goed van start kunnen.

Er zijn al volop plannen om gebruik te maken van het onderwijspakket VR Zelf Maken. Waarbij leerlingen zelf Virtual Reality opdrachten gaan maken.

Onder andere binnen Technasium (O&O) en Technologie en Toepassing (T&T) gaat de school VR integreren.

Technator Hans Mouws verteld enthousiast: '' We willen heel graag met 360 beelden een beleving kunnen maken en geven voor onze opdrachtgevers. Ook 3D tekenen en ontwerpen willen we integreren, zodat je via VR in de modellen kunt stappen.''