VR BRILLEN

Wij adviseren en faciliteren de juiste VR brillen voor scholen. Op dit moment voorzien we in Pico XR brillen en Meta Quest VR brillen.

We zorgen voor de gehele installatie en het gebruiksklaar maken van de VR brillen voor jouw school.

VR brillen

VR OPLAADSTATION

VRinSCHOOL ontwikkelt oplaadstations op maat voor scholen. Hiermee kan de school de VR brillen makkelijk beheren en opladen.

De cases worden aangeboden voor 4 brillen via de rolcase en 16 brillen via ons VR Oplaadstation

VR Oplaadstation

360 CAMERA TOOLKIT

Wij adviseren en faciliteren de juiste 360 camera's en toebehoren voor scholen. Op dit moment voorzien we in Ricoh Theta camera's en Insta 360 camera's.

We zorgen voor de gehele installatie en het gebruiksklaar maken van de 360 camera's voor jouw school.

360 Toolkit subheader

SERVICE CONTRACT

Wil je als school met vragen over hardware en software aanpassingen een partner die altijd voor je klaarstaat?

Voor deze scholen is het servicecontract een mooie oplossing.

Training 1-1